Bende çalışıyorum, 19.haftadayım çok şükür hamileliğim rahat geçiyor mide bulantım falan yok ama sürekli oturduğum için kabızlık problemim iyice arttı 🥲 tek sıkıntım o , hareket etmeye çalışıyorum ama havalarda soğuk çok çabuk hasta oluyorum diye şuan yürüyüşe falan çıkamıyorum . 37.haftama kadar da çalışmayı düşünüyorum da bakalım nasıl olacak