Havvakml Mideme çok iyi geliyor doktor kontrolüme daha var reçetesinde son 6ay kullanılır yazıyor kullanan var mı acaba
Heycanligebe Havvakml fazla kullanmıyorum kabızlığa iyi geliyor su takviyesi bol yapman lazım doktor çok sıkışmadıkça kullanma dedi 38. Haftadayım ama ben
Havvakml Heycanligebe kabızlık için değil çay kaşığının ucu kadar eritip içtiğimde mide yanmam geçiyor iki gün idare ediyorum ama bi taraftan da korkuyorum zararı olur mu diye
Havvakml Heycanligebe anladım canım çok sağol ikimizden başka kimse kullanmamış sanırım mide yanması için bire bir gaviscon falan işe yaramadı bende
Heycanligebe Havvakml mide yanmasına en iyi nane Limon tabi haftan önemli son haftalarda kullanabilirsin hem çok rahat uyumanı sağlıo hemde mideyi çok rahatlıo kaç haftalıksın