Salihaa16 Kızlar 24 haftalıgım yuururken alt karın kasık taraflarında ağrı sancı tarzı bir sey oluyor yuruyemiyorum ama oturunca olmuyor. Sizce normal mi. Yaşayan var mı bu durumu acaba