Naarm1na Merhaba hanımlarrr. Ben yeni evliyim. Adetime 8 gün var. Mide bulantılarım çok oluyo. Baş dönmeleride oluyo. Hamilelikden şübhe ediyorum. Test yapsam çıkarmı? Ya çok erkenmi?
Mariam2 Naarm1na canm test için en garantisi adet gecikmesinde yapman ama mide bulantısı adet de biliyor mesala baş dönmesi de b 12 eksiklik de olabili çünkü benim sureki basım dönüyor
busrax_ Naarm1na hamilelik belirtileri için çok erken. bebek olsa bile daha rahme yerleşmemiş olabilir.