Buseamaikizlerburcu Milaasss cnm sacla alakasi yok bnm midem hic yanmadi baya saclu dogdu ama yanma bunyeden bunyeye değişiyor canım
Deryakaya1802 Milaasss sanırım Doğumdan sonra 😳 Son haftalarda çok zorluyo. Ama lansor diye bi ilaç verdi doktorum, çok kötü olursam alıyorum bikaç gün yanma olmuyo. Sonra yine yangın var 😭
miroir Milaasss benimde mide yanma sorunum çok var canım doktorum ilaç verdi rennie duo diye 😌 sende söyle doktoruna 🤗