Babyybabyyy Kızlar 37+3 2.sezaryen ve kimse gün vermiyor. Kadın doğuma geldim başka bir doktora ne diyecek merak ediyorum. Çam sakura da Oğuzhan elçiye geldim. İnşallah hayırlı haberle çıkarım
Sivassli58 Babyybabyyy bende demet hanım’daydim ama 6 aylık bı egitime katılmak için ayrılmış kısmet artık özel olsa çabuk aliyo ama arkadaşımı cam sakura 39. Haftada aldı seseryane