Aybuk__06 Kızlar selam. Yaklaşık 1 sene önce lazerle göz çizdirme numara küçültme ameliyatı oldum. Bazı yerlerde bu ameliyatı olanların normal doğum yapması sakıncalı olduğu söyleniyor. Göz çizdirip normal doğum yapan var mı aramızda? Bir sıkıntı oluştu mu?
rosatue Aybuk__06 Arkadaşım yaptı. Bu konu üzerine konuşmadık bile. vajinal doğum çok güzel geçti, bir daha doğurasım geldi demişti. Onun da göz numarası çizdirme öncesi yanılmıyorsam 5 ve üzeri bir rakamdı. Sorun olmadı gözleri iyi durumda hala.
fatsfats-92 Aybuk__06 Canım geçen gün benim yazdığım yorumla kafan karıştı heralde🥲 Burda bilen kişi çok yoktur çünkü kime desem gözle ne alakası var deyip şaşırıyor. Benim hastalığım farklıydı o yüzden daha benim doğumuma bile karar vermedik haftaya gidip karar verecek doktorum. Sen için rahat etmiyosa kadın doğumcuna bi danış onlarda bilgi verirler
couleurcerise Aybuk__06 Ikınmaktan dolayı basınçtan dolayı yüksek miyop olanlarda vajinal doğum olmuyor yani çok riskli diye biliyorum lazer yaptıranlar için de aynısı olabilir doktora sorun.
Aybuk__06 fatsfats-92 ay evet sizin dışınızda bi kaç kez de böyle bi şey karşıma çıkmıştı ama pek umursamamıştım şimdi kafama takıldı🙈mutlaka danışacağım