Kartanesi-24 Bende Ali acara bir defa gittim işte adet olup tedavi yapılacaktı hamile olduğumu öğrenince bıraktım şimdi baya çok artmış biraz maddi sıkıntı var şimdilik normal yoldan olur diye umudum var inşallah olmazsa en son tüp Bebek artık ama şehir hastanesinde mi meram tıpa mi giderim bilmiyorum