Herkese merhaba 23+2 haftalık hamileyim kalktım kahvaltı mı yaptım ve aniden midem bulandı ve istifra ettim ama sadece su ve balgam gibiydi acile gitmem gerekir mi acaba bisey dokanmış veya zehirlemiş olabilir mi yani başınıza geldi mi böyle bisey ne yapmalıyım sizce ?