aleynaozalpp14 Kızlar bişey soracağım sizlere 17. Haftama girdim geceleri özellikle çok tuvalete kalkıyorum çişim geliyor en az gece 3-4 kere kalkıyorum gündüz de işte sabahtan akşama kadar yani 5-6 kere kalkıyorum normal mi bu ilk gebeliğim ya bilemiyorum
rosatue aleynaozalpp14 hele son ayı bir görün 😂 tuvalete yakın koltuk çekmek mantıklı hal alıyordu. Doğurmalıyım doğurmalıyım diye dolaşmaya mahal veren bir durum.
Turuncukadin aleynaozalpp14 eğer yanma ağrı vs yoksa içtiğin sudan dolayı normal bence. Ben 4 lt su içiyorum neredeyse ve inan bana sayısını bilmiyorum tuvaletin😅😅 ama işte enfeksiyon vs de olabilir sen yine de önlem al tahlil ver
BusrAsil2019 aleynaozalpp14 ya gerçekten bazı postlar şaka mı diyorum artık. Hamileliğin en bariz belirtisidir yani bu.
aleynaozalpp14 BusrAsil2019 şaka mısınız ? Hamileliğin başlarında çok tuvalete gitmek normaldir diye okumuştum sonrasında 3 aydan sonra azalma bekleniyor diyordu bende ona göre düşünerek yazdım