31+3 haftalığım ikinci gebeliğim. İlk gebelikte kendi sancım yoktu suni sancı ile doğum yaptım. Söylenene göre suni ile normal sancı arasında çok fark varmış normal sancı daha katlanabilir düzeydeymiş o yüzden ayırt edemem diye de korkuyorum. 29 haftalıkken nst de sancı çıkmıştı zaten sonrasında tekrar çıkmadı ama bir kaç gündür kasıklarımda regl olacak gibi ağrı hissediyorum bu sabahta çok yoğun bir karın ağrısı yaşadım sonra geçti ara sancı mı ? Erken doğum olmaz dimi ya