Arkadaşların dediği gibi sağlıklı bir diyet yaparsan kendi kendine düzelir. Hatta benim de suyum fazla çıktı, hemen şeker yuklemesi yaptılar o normal çıktı. Doğuma son bir ay kala derken kendi kendine düzeldi. Bana herkes asıl suyun az olması tehlikeli diyordu. Gerçekten de öyleymiş. Bebek sağlıklı ise o Su dengelenir çaresi var. Hiç endişe etme.