BusZeyRas Kızlar selam postlarda çok fazla 13 ocak gördüm. Ben de 13 ocakta inşallah ikinci sezaryanla ikinci kızımı kucağıma alacağım. Farklı duygular içindeyim. Aynı gün doğuracaklarımla bir sohbet edelim, çantalar, hediyelikler hazır mı? Ne alemdesiniz?🩷❣️
heyben BusZeyRas ay ben 13 Ocak 🥲 erken doğum riskim olduğu için 32. haftada çantamı hazırlamıştım, her şey hazır bekliyoruz 🥲 burda buluşalım 13 ocaklar 🥲
BusZeyRas Aynur4564 16 nisandı canım. Normalde 14 ocakta 39+0 planlı sezaryan olacaktı salı günü ama ben pazartesi istedim.
BusZeyRas heyben oğlak burçları is coming😍 Erkek mi annesi seninki😍 benim de herşeyim hazır çok şükür bir dependim kaldı alınacak onun haricinde hediyelikleri süslemeleri çantaları hazırladım direk hastaneye gidebilecekelr. Bir pusetim kaldı doğru onu da annannesinden alacağım bitti.❤️
BusZeyRas Z58mz benim de doktor 14 ocak olsun 39+0 dedi ama ben 13 ocak istedim pzt olsun diye. Eşim öğretmen babalık izni ve sömestırı birleştirecek 3 hafta evde olacak inşallah🩷
BusZeyRas Aynur4564 ben de 37+2 canım . İkinci sezaryan olduğu için beklemeye gerek yok dedi doktorum bakalım hayırlısı. Ama ben beklesem de gelmiyor benim kızlar ilki de böyleydi bu da böyle. Kaburgalarımın altındalar resmen asla kanaala inmiyorlar🥲
BusZeyRas Z58mz İnşallah en yakın zamanda kavuşursunuzuz canım dua edelim hayırlısıyla çıksın hemencecik annesinin bağrına