ikinci ben çok erken olmasına rağmen kan testi vermiştim ve sonuç 0,23 çıkmıştı. 4 gün sonra sonuç 1.81 çıkmıştı. regl tarihime daha var. sizce ne zaman test vermeliyim bir daha. şuan artış olduysa idrar testinde öıkar mı acaba
Eda42_ ikinci Bence âdet gecikmesini bekleyin çünkü böyle çok yorar Erkenden öğrenmek iyi olmaz inşallah pozitif sonuçlar alırsın
Hizliveofkeli Bence 5-6 gün bekleyin sürekli takip yoruyor. Yükseldiyse sonra düzenli takip yaparsınız