Eylul41 Merhabalar yükleme için kaç saat aç kalmak gerekir. Birde solusyonun mg kaç ? 50 75 100 neye gore belirleniyor doktormu belirliyor ve hastanedenmi aliyoruz eczaneden mi ?
zge13 Eylul41 şehirde 75 verdiler bu sefer geçen ikincide 50 likti ama 63 80 60 çıktı pek yükselmemiş geldi bana da belki gören olur onu da arada yazayım yükselmedi diye taktım bende 🤗 doktor ne yazarsa gidip onu alıcaksın ya da şehir devletteysen onlar veriyor ona göre açlık da ben 12 saat kadar kalmıştım akşam yemekten sonra bir şey yemedim ertesi günü 10 da kan verdim hatta 12 yi de baya geçmiş ne kadar durabilirsen iyi zaten iştahsızlık var o yüzden ben zorlanmadım
Nananan Eylul41 doktor belirliyor sen gidip eczaneden alıyorsun bende yeni randevu aldım ayın 6’sinda gideceğim geleceğin gün geceden 12 den sonra hiçbir şey yiyip içme dedi birde sanırım üç saat boyunca birşey yiyip icilmiyor birde kan alacaklar ben kesin bayılırım bakalım nasıl olacak
4147 Doktor belirliyor, özeldeydim içeceği de hastane verdi devlette de öyledir. Akşam yemeğini yiyip normal çayımı falan içmiştim sabah da bir şey yemeden erken saatlerde direk doktora gitmiştim
Eylul41 zge13 teşekkür ederim bende simdi geldim 75 lik yapildi bende gece 12 den sonra bir sey yemedim ama ben cok zorlandim basim asiri dönüyor ve asiri bulanti yapti resmen icerken kusmamak için zor bela bitirdim 🤢
minikbebegim06 zge13 yükselmesi tehlikeli gebelik şekeri var demek zaten neden yükselsin diye bekliyorsunuz
Gzde4507 Devlette yaptırdım. Doktor 75 lik yazmıştı. Eczaneden aldım sıvı olanından(hafif limonluydu). Gece 12 den sonra bi şey yemedim ilk kan 9 a doğru alındı. Sonra 10 ve 11 de. 11 deki son kan alımından sonra kahvaltı yaptım.
Nananan Gzde4507 bana da 75′lik yazdı yeni bjr kaç gün sonra gidicem de 12″sen sonra birşey yeme dedi iki üç saat de kan alıyor birşey yemiyorsun ben o kadar dayanamam ki bayılırım nasıl olacak 34 haftalığım
Eylul41 Gzde4507 3 defami kan verilcek ben açken verdim icecegi ictim suan zamanin dolmasini bekliyorum ama cok zor gecti benim icin bulanti baş dönmesi
Mercan0652 Nananan 1 günde bitiyor değil mi bu şeker yüklemesi olayi. Bende cumartesi gidicem de 9:40 ta özele gidiyorum ama kaç saatlik işimiz var acaba kahvaltı yapmadan duramaam 😄
Eylul41 Nananan tesekkur ederim evet geldim simdi verdimde cok zorlandim basim cok donuyor daha bir kan daha verecegim birde benim midem asiri bulandi icerken kusmakak icin kendimi zor tuttum
Gzde4507 Nananan bnde ikiz gebeliğim. Çok hareket etme dedi hemşire bi yerde otur dedi tek başımaydım.(eşimin işi vardı). Bir sıkıntı yaşamadım. Kan alma bittikten sonra bol bol su içtim şekeri atmak için. Hatta şeker yükleme yapılmadan önce bn idrar örneği de verdim.
Nananan Mercan0652 1 saat sonra iki saat sonra 3 saat sonra kan alınıyormis anladığım kadarıyla 3-4 saat sürüyor bende daha gitmedim diyet verip eve gönderdi üç gün önce başlayıp gidicem ama kesin bayılırım ben
Nananan Eylul41 bakalım benimki nasıl oluyor ben kesin mahvolurum iki dk ayakta aç dursam basım dönüyor hemn 8-10 saat aç susuz birde o şeyi içip üstüne aç karnına kan ver 🥴
Nananan Eylul41 bende devlete takipliyim üç günlük diyet verdi onu uygula geleceğin gün 12′den sonra birşey yiyip içme aç karnına gel dedi
Gzde4507 Eylul41 benden 3 defa toplam 4 tüp kan alındı. Şekerli su içmeden önce 2 tüp alındı. Şekerli su içtikten 1 saat sonra alındı 1 tüp. Şekerli su içtikten 2 saat sonra tekrar alındı 1 tüp. Mide bulantısı falan olmadı bnde. Şekerim de normal çıktı
Eylul41 Nananan maalesef öyle. ALLAH kolaylik versin. Bazilarinda kustuklari icin tesy gecersiz oluyormuş. Bendede ramak kaldida uzandim direk sandalyelere midek hassas birde 10 saattir açım kan alindi baya bi yan etki yapti bana
zge13 minikbebegim06 iki kızda da bu kadar az yükselmemişti 100 ün üstündeydi e şimdi az yükselince şaşırdım ama ebe sürekli aktif olduğum iki çocukla ilgilendiğim biraz da tabi dikkatli besleniyorym o sebeple sen işi çözmüşsün falan dedi sanırım beslenme şekli her şeyi etkiliyor kanım yüksek tiroidim ortalamada normal kiloyu da sadece gebelik sebebiyle alıyorum sanırım ödem var işte kendimi çok kötü hissediyorum aslında öyle olunca böyle iyi sonuç dediler nasıl olur diyorum tansiyonum 8-4 9-5 bazen ani düşüyor gözlerim kayıyor nasıl sağlıklısın diyorlar diye çok sorguluyorum aslında ı kızımda da hamileliğimi hissetmedim diyebilirim bu gebelik korunurken oldu şimdi kimi de kabullenmekte zorlandım tabii hala kırkuyorym sanırım çok içime atmışım konu konuyu açtı 🥲
Eylul41 didm6134 benim gittigim ozel muayanede 3 bin tl istenildi perinataloga gidiyorum ben .Laboratuvarla anlaşmaliydi ama fiyati bana pahali geldi bende sehir hastanesinde yaptırdim zaten hem devlet hem ozel takipliyim