kızlar ben hala bebek hareketi hissetmiyorum. saga yada sola yattığımda ıcımde sert bırsey var onu hissediyorum ama hareket yok elımı koyuyorum bırsey tık ediyor acaba elımde mı diyorum ben anlamadım hucbırsey daha önce 15 haftalık bebegımı kaybettim. acaba normal mi