Nrkcu34 bende spinal anestezi ile doğum yapmıştım,doğum esnasında korkulacak hicbirsey yok gercekten bebegini kucağına alana kadar biraz heyecanlanıyosun sadece ama bebeğini gosterdikten sonra oda hemen geciyo,zaten birkaç saat uyuşuk kaldigi için vücudun acıyı da hissetmiyosun,beni yürütmeye kaldirdiklarinda hickimseden destek almadan kalkıp yurumustum,anliycagin çok kolay geçmişti😊umarım seninde öyle geçer sağlıcakla kavuşursun bebisine inşallah🤲