Ben 38 haftalık gebeyim bende basından beri kullanıyorum bir defa unutup panik yapmıştım saati aksadı diye ama ilacın kağıdını okuyunca aklınıza gelen saatte yapın sonra aynı devam edin eski saatinizle diyordu bende öyle yaptım. Axeparin kullanıyorum bi sorun olmadı tek seferden birşey olmaz tereddüt etmeyin