Kardelen_nur Kivircikkuala olabilirsiniz test yapın ilk idrarla ama testlerde yanılma da olabilir silik veya tam çizgi çıkarsa sağlık ocağında falan kan testi verin
buse76 Kivircikkuala adetlerim düzenlidir çok nadir yaşarım gecikmeyi bu ay 6 gün geciktim bir ihtimal düşündüm vardır belki diye sabah regl oldum 😂😂😂o yüzden test yapın yada direk kan verin
Kardelen_nur Kivircikkuala acilde poliklinikten randevu alın diye gönderebiliyorlar ve çok sıra oluyor. Ben daha önce kimyasal gebelik geçirdim (düşük sayılmıyor) kanamam oldu ama epey sıra bekledim
Kivircikkuala Kardelen_nur bulunduğunuz şehirle alakalı olabilir mi ben daha önce hiç sıkıntı yaşamadım
birkimse 2 yıldır buraya sadece senin için giriyorum bakayım diyorum kivircikkuala ne yapıyor şimdi yine gecenin üçünde aklıma düştün sana dua ettim ve girdim bakayım dedim. Lütfen güzel haberler alırsan bana da haber ver 🥰