28 haftalık hamileyim Orhangazi’de yaşıyorum burdaki atakentte tülay kayaya gidiyorum mecburen doktor iyi fakat hastane aşırı küçük ve yetersiz geliyor. Yalova Atakent Sedat tekeli yi çok duydum gidip de memnun kalan ve orada doğum yapan doğum şekli normal olan var mı lütfen yanıtlayın buralı değilim kimseye de soramıyorum