Bercestee Kızlar uyanık olan var mı. İki gündür sürekli geğirme be ishal olmaktan halsiz düştüm. Yaşayan var mı? Acile gittim mecburen serum verip yolluyorlar. İlaç veremezlermiş😔
newmommmyy2 Bercestee kaç haftalıksınız? Bendede ilk haftalarda bu üçü inanılmaz şiddetli şekilde oluyordu ilk zamanlar çoğu kişide duydum bu şikayetleri ama ileriki haftalardaysanız bilemicem
Bercestee newmommmyy2 36. Haftadayım ya zehirlenme ya da salgın İnşAllah gıda zehirlenmesi değildir ondan korkuyorum en çok
newmommmyy2 Bercestee o zaman doktorunuza görünün mutlaka haftanız baya varmış Allah korusun kötü bişey olmasın geçmiş olsun 🙏🏼❤️
Bercestee newmommmyy2 Allah razı olsun göründüm enfeksiyon kapmışım. İlaç verdi düzelmezse enfeksiyon bölümüne gitmen gerekiyor dedi. İnşAllah düzelir de evladımı sağ Salim alırım kucağıma 🤲🤲
minikelebek_ Bercestee gebesiniz sanırım,benimde ayın 29 unda yumurtlamamdı en son 12 aralıkta regl oldum,dün geceden beri ishalım kusuyorum iştahsızım acaba gebemiyim alakası varmı
Bercestee minikelebek_ evet 36. Hafta benim salgına yakalanmışım ben gebelikle alakası var mı bilmiyorum. Rabbim gönlünüzde olanı hakkınızda hayırlı eylesin İnşAllah 🤲🤲🥰🤍