Cisem21 Arkadaşlar benm gibi olan varmı sanki baskı ağrı bi hissi vartarif de edemiyorm ki yaşayan barmı
Deletedmom_121 Bende 28 haftalık oldum bugün , Benimde çok ağrım var neden anlamadım. özellikle Karnımın alt kısmında
Baybygirl25 Haftamdayim bendede oluştu. Bir baski var. Geçen hafta kontrolünde doktor bebeğin baş aşağı olduğunu söylemişti. Biraz korkuyorum inşallah kanala girmemistir