Basakaya Kızlar ozellikle akşamları yemekten sonra bole karnim sertleşiyor ve bazi yerlerine isaret parmağımla bastirdigimda acı hissediyorum. 32+4 teyim. Bunun sebebi nedir acaba tecrübeli annelerimiz yardımcı olur musunuz.
EzgiDurdu Basakaya 32+6 dayım aynı sorun bende de var sanki karnımın içinde birşeyler yırtılıyormuş gibi. Nedenini bilmiyorum endişe veriyo ☹️
Basakaya EzgiDurdu aynen oyle canim yirtilacak gibi ic karnim oyle acıyor ki erken gelir die korkuyorm 🙄