Nilfr Defalife hastanesine giden var mı kızlar muayene ücreti ne kadar doğum ücreti falan bilgisi olan var mi
beysenyil Nilfr ben yasemin hocaya gidiyorum geçen hafta 1.200₺ muayene ödedim, manolya hoca da muayene ücreti değişiyor 1.400₺ idi ama zam geldi mi bilmiyorum. Doğum için de sezeryan sordum benim ikinci sezeryan olacağı için 18.000₺ dediler
Nilfr beysenyil teşekkür ederim canım bende 1. Dogumumu manolya hocada yapmıştım Yasemin hanim nasıl memnun musun
beysenyil Nilfr çok sakin birisi, her soruyu rahatça sorabiliyorum. Kendi de detaylı bi bakayım diye her gittiğimde bebeğin her yerini inceliyor öyle bakıp bırakmıyor gösterip anlatıyor ben çok memnun kaldım 🌸
Portakalina Nilfr merhabalar birinci doğum manolya hanımda nasıldı acaba defalifr hastanesinden memnun kalmış mıydınız normal miydi sezaryan mıydı bilgi verirseniz çok memnjn olurjm
Nilfr Portakalina merhaba normal doğum yaptım biraz doğumum zor oldu suni sancı vermişlerdi manolya hanımdan memnun kalmıştım hastanede temizdi bi sıkıntı yaşamadım 1 gece yatıp çıkmıştık