Dorammm Kızlar ben hem iğne hem aspirin kullanıyorum .öğlen 2 gibi iğneyi vuruyorum akşam da yemekten sonra saat 9 10 gibi aspirini içiyorum .bugün dışarı çıktık aspirin kullanmayı unuttum bir sıkıntı olur mu .
Anonimee61 Dorammm sen yine saatinde iç canım istersen doktorunla da görüş ama ben 2 gün içmemiştim sonra defam ettim