Gamzecebecii Ya ne yaparsam geçer ölüyorum resmen yanıyor bogazıma acı acı su geliyor uyuyamıyorum 😭😭😭
seyma0661 Gamzecebecii benimde öyle valla mide yanmasından kusacak gibi oluyorum. Az önce bir bardak soğuk süt içtim kesmediğinde rennie içiyorum anca rahatlatıyor
Gamzeli_03 Gamzecebecii geçmiş olsun cnm yemekler den bir iki saat sonra su iç yağlı acı ekşi yeme sakız çiğne sade Falım sakız salatalık muz ye bende çok çektim tuzlu leblebi cukuk kraker mide bulantısı için
esca344 Gamzecebecii tahin süt falan hepsi hikaye fazlaysa yanma hiçbiri ise yaramaz bıgazıma kadar yanıyordum Rennie şurup verdi doktorum rahatlattı beni hemen alın
Gamzecebecii babyandmom__ ikisi de yok yoğurt falan yedim o da kesmedi niye Böyle oldum anlamadım da ya 😔😔😔
Gamzecebecii seyma0661 sütüm kalmadı yoğurt var onu yiyorum o iyice arttırıyor 2-3 gündür başladı bu yanmalar bulantı hissi ya ölüyorum resmen uzanınca daha kötü oluyor diye salona geldik oturursak uyumaya çalışıyorum ama yok yani olmuyor 😔😔😔
seyma0661 Gamzecebecii bebiş mideye baskı yaptığı için yanma oluyormuş gaviscon yada rennie yazdır doktorlar bi zararı olmadığını söyledi
Anneyimmmben Gamzecebecii canım ben şişe şişe gaviscon bitirdim oğluma gebeyken 🥹 bu gebeligimde ilk haftadan başladı mide yanmasi hala ociyorum mide koruyucu
babyandmom__ Gamzecebecii Yoğurt, süt, her türlü meyve, acı ekşi hepsi yakıyor beni de bende işte elmalı sodayla buldum canım çaremi dene istersen. Bir de muz tahin
Gamzecebecii seyma0661 bir daki kontrolüm 32. Hafta Ocak sonu gibi sağlık ocağından yazdırmak istesem acaba onlar yazar mı peki canım ☺️☺️
Gamzecebecii Gamzeli_03 çubuk kraker ya da abur cubur beni daha kötü yapıyor canım ama diğer önerilerini dikkate alacağım canım sağ ol ❤️🥹
Gamzeli_03 Gamzecebecii tuzlu olduğu ucunu mideni bastırsn diye dedim tuzlu leblebi de iyi geliyor hem mide suyunu çekiyor
Gamzeli_03 Pnrshn birşeyler yiyip yatma suyu yemek üstüne hemen içme yemek den önce iç yağlı acı tatlı ekşi yeme özelikle su konusunda dikkatli olun yemek sonrası su acayip yakıyor ve geçmiyor da
Merloza Gamzecebecii sade soda ve gaviscon iyi geliyor bana. Bir de kafanızı yükseltin, ben iki yastık üst üste koyup uyuyabiliyorum. Yoksa hep acı tat ağzımda.
Asli98- Gamzecebecii o haftalar da bir başladı 38. Haftadayım hala midem yanıyor soğuk süt ve gaviscon iyi geliyor sadece onlar da kısa süreli etki ediyor malesef
Gamzecebecii Kızlar çok teşekkür ediyorum dün gece sabah 3-4 kadar yatamadım sonra uyuya kaldım uyandığım da yanmam durmuştu bugün ilk işim süt ve tayin almak ve kesinlikle gece yemeklerini bırakacağım o beni mahvetti buna eminim 🥹🥹🥹♥️