İlk doğumumda suyum sabah 6bucukda gelmişdi cok hafif adet ağrısı vardı gittiğimde 2cm di ve kendi sancılarım yavaşdan başlamışdı fakat acılma vs cok yavaş ilerlemişdi akşam 9bucukda kızımı kucağıma almışdım
İkinci doğumumda yine sabah 6 bucukda suyum gelmişdi😂 fakat bu sefer sancım yokdu acılmada yokdu akşam 6bucuğa kadar beklettiler hala ilerleme olmayınca suni sancı ile akşam 10 da doğurmuşdum 😅