Kasım kasım kasılmak sertlik sancıdır bazen sancı hissetmeyen hastalar bile oluyor sancı çoğaldıkça açılman çoğalıyor benim arkadaşım çok yakın da doğum yaptı hatta gitti muayene oldu doktor açılman yok dedi 3 gün sonra gel suni sancı ile başlatalım dedi 40 hafta olduğu için ertesi gün gayet iyiyken kasılan çoğaldı evde ılık duş almış daha da şiddetleninince sonra suyu 2 defa gelmiş 5 te hastaneye girmiş 5 buçukta normal doğum yapmış rabbim sizede sağlıklı sıhhatli tez saat nasip etsin çabucak inşallah bende sezeryan olacam pazartesi nasip olursa 37 ye girince alacak kasılmam sancım çıkıyor diye önceki doğumum sezeryan olduğu için