Kızlar acilden geliyorum suyumun gelmedi şüphesi ile gittim ve doğumhaneye sevk edildim kontrol ettiler su değil çok fazla akıntım var ama açıklığımin 3 cm olduğunu söylediler alttan muayene ettiği için sancılarım var ve doktorum yatış önerdi evde 22 aylık bebeğim olduğu için kabul etmedim ve imza atıp çıktım sancılarımi takip etmemi söylediler suyum nişan gelmedi daha açılma hızlı olmadı için ne yapmam lazım önerilerinizi alabilir miyim 🤭🤭💙