BeyzaTnc1905 38+3 olduk bugün herhangi bir belirtim yok akşm market alışverişi yapmıştım şimdi afedersiniz yoğun bir şekilde ishal şikayetim var sanırım üşüttüm, önerisi olan var mı nasıl geçer gebelikte bu süreç
Tugceaker BeyzaTnc1905 aynen canım şimdi senin bebiş doğum kanalına girdi ya miğde ve bağırsaklarda rahatlama hatta nefes alman bile rahatlar saten bebek aşağı indiği içinde bağırsaklar ishal yapar çünkü saten hamileliğin boyunca kabızlık problemi çekiyorsun durum böyle olduğunda bebeğin doğumu yakın olur