Nazli7 sezeryan olacaksan zorlanırsın canım bende yazın doğum yapacağım sezeryan olduğu için yazın başlatmak istemedim oğluma çünkü bana zor olacak kaldırırken eğilirken ameliyatlı olacağım için o yüzden şimdi öğrettim aslında kışın daha iyi oldu sürekli evde olduğumuz için yazın sürekli dışarıya çıkıyoruz öğretemezdim de bence 3 yaş da çabuk anlıyor öğreniyorlar bi deneyin sizde