kaderakgun1 Kızlar yarın 37 +0 olucam ama bebeğim hala ters duruyor. Bu konuda bir önerisi , eskilerden bildiği şeyler olan var mı ? Çünkü yapmadığım şey kalmadı artık
Yildizs1907 kaderakgun1 bence bebeğe bağlı o 😂 32.haftamdan beri bebek doğum pozisyonunda hiç bir şey yapmadığım halde bebek kendi karar veriyor nasıl gelmek istiyorsa 😂
Balbebek012 kaderakgun1 bence doktor bilgisi dışında hareket etmeyin doktora danışın bebeğiniz büyük artık sorun olmasın hani
BusrAsil2019 kaderakgun1 kimi bebek doğum anında döner kimi erken haftalarda belli olmaz ki o bebek ile alakalı bir durum yani. Size amuda kalk diyenler olacaktır inanmayın shjsjs
kaderakgun1 Oyy oyy vallahi stres yapmak istemiyorum da doktor dedi yeri bol suyu bol bu bebek sade keyfi dönmüyor
Feyzaftm Youtube da simge duman ters duran bebeği kanala yönlendir diye videosu var bi deneyin isterseniz yorumlarda işe yaradığını söyleyenler var
esra34_ Feyzaftm evet bende 1. Gebeligimde onu. Vidiyolarini izledim yaptım 38+2 de normal doğum yaptım