Renasumut Ebram normalde ibni Sina Abdullah hocaya gidiyorum ama bu hafta devlet hastanesi Okan hocaya gideceğim eger iyiyse orada doğum yaparım özelde en son indirimli halı 29 bin dediler yine artacakmis ben o kadar vermek istemiyorum