tugcebaby1 Kızlar 11+2 gebeyım bu hafta ınanılmaz bır meme ucu agrısı var yanı sanki iğne sokuyorlar bir sürü ve çok kaşınıyor normal mı bişi kullanmam gerekir mi
Kardelen_nur tugcebaby1 gayet normal hatta ilerki haftalarda yara ve çatlama da olabiliyor. Hametan krem kullanabilirsiniz, zeytinyağı, kantaron yağı veya nemlendirici bir krem