seymat98 Hanımlar merhaba, 13 günlük anneyim. Bebeğimi emzirirken sağ göğsümden koltukaltimda inanılmaz acı hissediyorum. Emdikçe acı devam ediyor mola verdiğinde kesiliyor ama sanki emerken için çekiliyor. Neden oluyor ya da çözümü ne?