AnneeeG1 Kızlar benim bugün iğne gününü saymazsak 3. Günüm ve benim kadıklarda batma ve bel ağrım var bu normal mi acaba 🥺
MelodyFairy AnneeeG1 çok normal İğnede beta hormonu var onların yan etkisi Yani şuan yalancı gebelik belirtileri yaşıyorsun
Atyonlugra AnneeeG1 cok normal bel agrisi kasık agrisi batması sık sık idrara çıkma gogus hassasiyeti hep bunlar gorulen etkileri 10. Gun geciyor etkisi
Atyonlugra AnneeeG1 yok igne etkisinden bahsediyorum insaallah hamilesiniz dir tabiki o anlamda demedim Rabbim saglikla hayirla nasip etsin hepimize insaallah 🤲🤲🤲
AnneeeG1 Atyonlugra biliyorum canım o anlamda demediğini ben öyle söyledim rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah🤲❤️
Atyonlugra AnneeeG1 aminnn insaallah bu mubarek günde Rabbim hiç kimsenin kucağını ocağını boş birakmasin insaallah 🌷