Srgzlabb bana da 5+4 günlükken kese var ama sağlıklı gibi gelmedi falan dedi moralimi bozmamaya çalıştım bi hafta sonra bi daha gel dedi Dr gelişiyor mu yoksa gelişimini durduruyor mu diye. Oraya bi daha gitmedim bi hafta on gün kadar bekledim 7 haftasına girdikten sonra başka dr a gittim haftasında sağlıklı görünüyor dedi hatta o zaman kalp atışlarını da dinletmişti nasıl mutlu olmuştum anlatamam. Rabbim sana da aynı mutluluktan versin inşallah