Brgmde 31+5 ikiz gebeyim bende de durumlar aynı kaşıntı var bacaklarım ağrıyor kramp giriyo adet olacakmış gibi kasik ve bel ağrım var en son 10 gün önce falan gitmiştim dr 1 hafta sonra da kontrolüm var ayak agrisi diye yorumluyorum şuan dogum yaklaştıkça bu tür şeylere normal diyorlar