Yenianneyimmm Durumlar nasıl ne zaman bekliyorsunuz sancınız var mı hastaneye gittiniz mi ya benim oğluşum ocak sonu gelir diye bekliyordum gelmedi şunat başına kaldık iyi mi ☺️☺️
Mscolak Yenianneyimmm benim de öyle hala tık yok 3cm açıklık var ama gelen giden yok 4subat kadar gelmezse suni sancıyla Doğuma alınacağım 😍😇😇
Gevrann Yenianneyimmm hayırlısıyla Pazartesi oğluşum kucağım da 🤗 Sezaryen için gün aldık. Maalesef bizim velet ters 😁
Belinayy Benimde 12 den sonra 39+6 ama sanirim gelmicek pasamiz. Bugun ne acilma ne sanci cikti ne zormus beklemek
Yenianneyimmm Mscolak hayırlısıyla inşallah ☺️ Biran önce gelseler de şu Nur yüzlerini görsek öpsek koklasak ya ☺️
Yenianneyimmm Gevrann hayırlısıyla al kucağına inşallah benimde tersti ablamın kaynanası düzeltti yoksa sezeryan olacaktım bende
Yokk Yenianneyimmm arada kasılmam ve bel ağrım oluyo cok 38+1 haftalık 11 subatta suni verck doktrm kendi gelmezse 🙈🙏
Yenianneyimmm Yokk hadi hayırlısı bakalım ben doktora da gidemedim eşim hasta evden adım atacak hali Yok çocuk gelse ne yapcaz bilmiyorum valla
Yokk Yenianneyimmm gecms olsn dkkt et sanalda gcmesn cnm esm hastayken bana yaklsma diyorum hastalık bu halde zor 🙏
Mscolak Yenianneyimmm aynen kanala girdiği için ultrason da gözükmedi Salı günü bende dedim gelsin de öyle görürüz verdi yeterince poz 😬😁😂dedim artıkın
FatoS1994 Yenianneyimmm bende ocak annesi olacam diye dusunurken subat annesi olacam hala gelmedi 39+4😃