Arkadaşlar herkese Merhaba 14+2 haftalık hamileyim. Bebeğimin cinsiyetini çok merak ediyorum. İlk hamileliğim ve çok heyecanlıyım. Tahminde bulunabilir misisiniz ya da anlayan biri varsa lütfen yorumlayabilir mi ? Zaman ayırıp yorumlayan herkese şimdiden teşekkür ederim 🙏♥️
