defnem_ Kızlar 1 gün oksapar vurulmasak bir sorun olur mu sizceeee şuan ignem yanımda yok vurulamicam bugun
gokcekocyigiit defnem_ bende bir gün olmadım ama doktoruma hemen sordum, sorun olmaz dedi, çok şükür olmadı da, ama tabi yine de danışın
Birannelikmeselesi defnem_ fetal dna yaptıracağı zaman bir gün vurulma demişti dr. 3 genimde mutasyon var. Sorun olmadı. Kan bir anda yoğunlaşmıyor. Ama imkanın varsa dr’a danış
Fatma033 Kanlı lekelenme olumca bir gün doktorum ara verdirmişti bana da tüp bebekle hamile olmama rağmen
Zhdnl BuketErkan hatırladığınız zaman vurun bişey olmuyor ben başka sebepten 4 gün vurmamam gerektiği söylenmişti bişey olmadı
BuketErkan Zhdnl akşamları hep 22.00 da vurunuyordum. Dün uyuyakalmışım bugün 13.00 da aklıma geldi birden hemen vurundum ama çokta korkuyorum ya
Zhdnl BuketErkan pıhtılaşma sorununuz var mıydı ben tüp bebek için kullanıyorum ayrıca coraspin kullanıyor musunuz korkmayın ben 2 defa da unuttum bişey olmadı çok şükür
BuketErkan Zhdnl pıhtılaşmaya yatkınlık var dedi test yaptırmıştım. Coraspirin de kullanıyorum dayanamadım doktora mesaj attım oda hiç birşey olmaz korkma dedi daha önce 2 kaybım olunca ister istemez korktum bidaha çok dikkat ederim artık
Zhdnl BuketErkan neyse içiniz rahatlamıştır inşallah 🥰 unutsanız bile coraspinin etkisi uzun sürüyor yinede o sizi korur zaten aklınızda olsun alarm kurun olmazsa
BuketErkan Birannelikmeselesi sordum mesaj attım hiç bişey olmaz dedi öyle diyince biraz rahatladım kendi kendimi mahvetmiştim unuttuğum için
Birannelikmeselesi BuketErkan yok yok kan öyle pat diye koyulaşmaz. Sürekli ihmal etmezsen hiç bir şey olmaz ❤️
BuketErkan Birannelikmeselesi bu iyi bi ders oldu bana unutmam bidaha ya bişey olduysa diye çok korktum çünkü
21Berra21 defnem_ vallah gün oluyor ben iki gün vurmuyorum.Ama isteyerek yaptığım bir durum değil genellikle kızımı uyuturken yanında siziyorum eşimde uyandirmiyor birde hamileliğin son ayında olunca uyku da bayağı zorluyor uyanamiyorum
BuketErkan 21Berra21 içimi rahatlattınız ya çok post bulamadım konuyla alakalı diyorum kimse unutmamış vurunmayı herkes saatine kadar dikkat etmiş öyle olunca daha bi korktum
21Berra21 BuketErkan ben ilk gebeligimde saatine saatine vuruyordum çok dusuklerim olduğu için korkuyordum.İkinci gebeligimde korku falan kalmadı bende.Yalniz siz yine de ihmal etmeyin 😊