MihribanEr ilk gebeliğimde gece karnıma bir ağrı girdi ve uyandım sonrasında idrarım geliyor gibi bir his oldu ayağa kalkıp lavaboya gidecektim ki kalktığım an suyum geldi öyle az biraz da değil bardaktan boşalırcasına… Tek bir ağrı-sancım yoktu üzerimi değiştirdim bekledim yine sancı yok evde pilates topu vardı hareketler yaptım yine yok. Sonrasında duşa girdim çıktım sancım olmayınca eşimin ısrarı ile hastaneye gittik devlet hastanesi takipliydim yine oraya gittik. Muayene edildim ne açılma ne sancı görünmedi, doktor yatış yapılması gerekiyor dedi eğer sancın olmazsa suniye bağlayacağız dedi. Bende ciddi bir risk yoksa yeniden eve gitmek istiyorum sıcak duş ve hareketler yaparım dedim, kağıt imzalattı o şekilde gönderdi. Eğer sabah 7’ye kadar sancın olmazsa hemen gel dedi ve yine olmadı gittim erkenden yatış yapıldı. Öğlen 1’e kadar bekledim ne açılma ne sancı olmadı doktor artık suniye bağlamamız gerek bebeğin suyu gidiyor dedi ve 9 saat sürdü. 9 saat sonunda bebeğimi normal doğum ile kucağıma aldım, 9 saatlik süre boyunca eşim hep yanımdaydı 2 kere hastanede duş aldım, pilates köşesi vardı odadamda sürekli hareket yaptım. Devlet hastanesinde ki doğum sürecinde şanslı kesimden oldum :) doktorumdan, ebelerden aşırı memnun kaldım. Tabi bir de hastane konumu da önemli benim gittiğim hastane yoğun bir hastane değil o gün bir tek ben vardım doğumda. Şu anda 2.gebeliğim yine aynı hastanede doğum olacak Allah’ın izniyle 🤲🏻