xEndless heyecanınızı anlayabiliyorum. Ama ben süslemeye karşıyım. Doğum katında sadece doğum yapanlar yatmıyor. Rahmi alınanlar, kürtaj olanlar veya bebeğini kaybeden bir sürü anne de olabiliyor. Kendimden biliyorum. Bazı sevınclerin daha sessiz yaşanması taraftarıyım. Evet cok güzel olmus ama abartılı buluyorum. Bu yorumum şahsınıza özel değil geneldir. Yanlış anlaşılma olmasın.