Hepinize merhaba annelerim, bugün öğleden sonra planlı sezaryen icin hastanemize geldik. Sabahtan 5 tüp kan alindi tansiyon vs bakildi beklemeye başladık, sonrasında önlük vs giyip ameliyathaneye çıkarıldım. Sonrasında anestezi doktoru geldi maalesef bir türlü spinal tutmadi, uyuşmamayı geçtim ödem vs var denilip tutmadi denildi ama bence benim anestezi doktorunda iş yoktu:) Mecbur uyutacağız dendi orda bir gerildim çünkü asla uyumak istemiyordum. Ama başka çare yoktu narkozu verdiler 5 saniye içinde hitmişim zaten 🤣🤣 Sonrasında beni uyandırdılar konuşturttular vs derken bebisimde giyinip odamda beni bekliyordu. Sonda abartıldığı kadar acitmiyor bu arada. İlk yürüyüşümü yaptım evet ilk yürüyüş çok zor ama yürüdükçe çok daha açıldım simdi kendim kalkabiliyorum. Kahve ve hosaf tüketiyorum bol bol. Benim serüvenim burda bitti şimdi minisimi büyütme zamanı :) Evet gergin bir süreç oluyor sezaryen en azından ama sonu tahmin edemeyeceğiniz bir güzellik bir hissiyat. Sorularınız varsa cevaplayabilirim. Bebeğini bekleyen herkese dualar ettim. Sonu inanin çok güzel ❤️