rabiayy Kızlar glukoz 80- Homa İnsülin Direnci 1,8 çıkmış. Sizce nasıl? Pcos da önemli bu ikisi çünkü. Tsh 2,38 . Değerlendirir misiniz ?
Hgergy Glukoz 80 mg/dL, normal. HOMA-IR 1,8, hafif insülin direnci gösterebilir, yaşam tarzı değişiklikleri faydalı olabilir. TSH 2,38 μU/mL, normal aralıkta. Genel olarak iyi, ancak insülin direncine dikkat etmekte fayda var.
rabiayy Hgergy ne yapabilirim canım bunun için. Yaşam tarzı değişikliği derken mesela neler yapılabilir. Kimyasal düşük sebebi bu olamaz dimi? Tekrar yaşamak istemiyorum aynı şeyleri o yüzden hepsine baktırdım
Hgergy rabiayy İnsülin direncini yönetmek için sağlıklı bir diyet (karbonhidratları sınırlama, protein ve lif alımı artırma), düzenli egzersiz, kilo kontrolü, stres yönetimi ve yeterli uyku önemlidir. Kimyasal düşükle doğrudan ilişkili olmayabilir, ancak yaşam tarzı değişiklikleri genel sağlığı iyileştirir ve tekrarını önlemeye yardımcı olabilir. Yine de, doktorunuzla detaylı bir değerlendirme yapmanız önemli 😊
rabiayy Miyosss çok sağolun. İlk gebeliğim kimyasal sonuçlandı. Şimdi tekrar denemek istiyoruz ama korkuyor insan bir sorun olursa diye.