segah06 benim bir tanidigim geçirmiş bildiğin normal grip yaşadım ama çok ağırdı dedi. Halsizlik, lenf bezi şişmesi, yüzünde vücudunda bir sürü sivilce gibi şeyler çıkmış hatta toxoya ihtimal verilmemis hiç şans eseri farkedilmis ama kusma falan olmamış. Belirtileri değişiyor mu bilemiyorum bilgim yok üstte kalsın çok geçmiş olsun