Merveee1 faydası oldu fakat sürekli kullanmak sakıncalı çünkü bu kez onsuz yapamazsın.
Magnezyum içiomusun dr başladımı ? O kendinden oluor.
Bide kabızlık için kendi yaptığım tarifleri söyleyim sana bende cok çekmiştim
Kuru meyveleri aklına me geliyosa şeker atmadan kaynattım. Sabah aç karna yemek kaşığı zeytinyağ içip on dk sonra kuru meyveli hoşaf iç. Aradan on dk geçsin sıcak suyu çay bardağına koyup bi tatlı kaşığı bal koy karıstr sıcak sıcak iç.
Ve bi on dk daha geçince kahvaltı yap ama çok abartmadan bi yumurta bi dilim peynr 5 zeytn bi dilim ekmek ve varsa bol yeşillik falan.
Kahvaltıdan sonra sürekli su iç . İçin gurul gurul olacak zaten.
İçin kıyılınca bir elma yanında bir sade kahve yap.
Tekrar için kıyılınca yine hoşaf iç önce sonra
Portakallı kereviz veya bol limonlu pırasa yap.
Yani sen bu öğlen yemeği yeme sırasına gelene dek çoktan wc e çıkmş olursun :))
İlaç içmekten iyidir :)