Baby-ES Sorum başlıkta, sizde de oluyor mu? Ne yapabilirim? Akşam saatlerinde sığınamıyorum.. rahatlamak için ne yapabilirim?
Bebekmert Baby-ES 25+3 teyim bende aynı durumdayim sade soda ve soğuk süt içiyorum ancak öyle daha iyi oluyorum
Sevincblbl Ay kızlar benimde karnım geriliyor yemekten sonra felan balon gibi şişiyor sanki öyle baskı yapıyor ki normal mi acaba bazen şaşırıyorum
burcutoo Üzgünüm bundan sonrası böyle geçiyor. Bazen ki çoğu zaman göğsüm bedenim dar geliyor bana da.Tez zamanda bir avazda kurtulacağız ve kavuşacağız inşallah 🥹