efeduru _busss 16. Haftaya kadar bekliyorlar diye biliyorum hiç devlete gitmedim ama yinede sorun doktorunuza
Mavili1480 _busss Dün ilk kez devlete gittim 10+6 baya erken ama baktı bacak arası boş kız olabilir ama kesin değil dedi ama özelde ki doktorum hiç söylememişti doktora göre değişiyor bence
sehnazz000 _busss 11.haftada özelde öğrenmiştim ama devlette kullandıkları aletler bi tık daha kötü olduğu için göremiyorlar görseler bile belirli bi haftaya gelene kadar söylemiyorlar çünkü yanılma çok oluyor
mutsuzanne97 Aynen öyle söylemiyolar bakmıyolar bile. Kızımda özele gidiyordum 10. haftada söylemişti doktorum bu hamilelikte devlete gidiyorum en aon 13 de gittim bakmadı bile
mrsyildizmom _busss ilk gebeliğimde 13. haftamda söylemişti doktorum, şu anda 2.gebeliğim 14.haftamda yine söyledi devlet hastanesi takipliyim. Doktordan doktora değişkenlik gösteren bir durum diye düşünüyorum :)