Melikekrky ben hiç ayakta sallamadim kızımı oğlumu da salladım ama uyumadilar hiç birisi de bende yanlarına yattım uyumalarini bekledim hep kendi kendine uyudular sonradan yere yatak sererdim yatardim bende bı sağa donerlerdi bı sola ışık kapalı tabiki de ama gündüz de öyle yapardım şimdi yeni yeni gündüz uyumuyo kızım oğlum da kendisi uyukusu geldiği zmaan uyuyo kızım da öyle yani uykuları gelirse yatar uyurlar ama uyumadiklari zaman da oluyor şuan ama kızım biraz daha büyük olduğu için 1 yaş var aralarin da kızım uyumaya biliyo yani oğlan da en fazla 1 saat uyuyo zaten